new MUSIC vs old MUSIC

Για πρώτη χρονιά στην ιστορία, η παλιά μουσική πούλησε περισσότερο από την καινούργια με τα στατιστικά να επιβεβαιώνουν την αλλαγή εποχής που ζούμε.

G.ANDREOU

Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Nielsen Music, για πρώτη φορά στην ιστορία της μουσικής το σύνολο των παλιών δίσκων πούλησε στις Η.Π.Α. περισσότερο από τις νέες κυκλοφορίες.


Η Nielsen ορίζει ως παλιό δίσκο -ή δίσκο καταλόγου- αυτόν του οποίου η ημερομηνία κυκλοφορίας είναι πάνω από 18 μήνες πριν, καθότι αυτό θεωρείται το χρονικό όριο κατά το οποίο ο δίσκος έχει χάσει όλο το μομέντουμ που έχει λόγω νέας μουσικής.


Αξίζει να σημειωθεί πως η μεγάλη αλλαγή εποχής έγινε την ίδια χρονιά που κυκλοφόρησε ένας μεγάλος δίσκος από άποψη πωλήσεων, αυτός της Adele. Ωστόσο, όπως φάνηκε, δεν ήταν αρκετός για να κρατήσει όρθιο το τελευταίο κάστρο των νέων κυκλοφοριών.


Η αποτυχία των νέων κυκλοφοριών μεγεθύνεται αν σκεφτεί κανείς ότι ένας νέος δίσκος κοστίζει στη μουσική βιομηχανία πολύ περισσότερο από έναν δίσκο καταλόγου. Επίσης, οι νεότεροι καλλιτέχνες έχουν και πιο νέο σε ηλικία κοινό, μια ομάδα που ξοδεύει λιγότερα λεφτά σε αγορά μουσικής.
Τέλος, οι streaming υπηρεσίες όπως το Pandora και το Spotify είναι κατά 65% περίπου κυκλοφορίες καταλόγου, οπότε είναι ασφαλές να εικάσουμε πως συνεισέφεραν και αυτές στα έσοδα των παλιών κυκλοφοριών σε ένα σημαντικό ποσοστό.


Email

Sky Bet by bettingy.com